150123
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Spis treści : 1. Ewolucja czy rewolucja-zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów ; 2. Od nauki do praktyki-badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach ; 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania ; 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów ; 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych ; 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów ; 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę -motywacja w zachowaniach konsumentów ;8. Postway w zachowaniach konsumneckich ; 9. Praktycznie o emocjach, motywach i postawach konsumentów.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej