150742
Book
In basket
(Akademia Psychologii)
Spis treści : 1. Ewolucja czy rewolucja-zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów ; 2. Od nauki do praktyki-badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach ; 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania ; 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów ; 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych ; 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów ; 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę -motywacja w zachowaniach konsumentów ;8. Postway w zachowaniach konsumneckich ; 9. Praktycznie o emocjach, motywach i postawach konsumentów.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again