147882
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Historia i pojęcie netykiety ; 2. Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać ; 3. Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych ; 4. Ludzie e-maile piszą ; 5. Jak rozmawiać w mediach społecznościowych ; 6.Instagram : największa społeczność ekshibicjonizmu ? ; 7.Komentuję -przepraszam : hejtuję ; 8. Ranking i oceny firm w mediach społecznościowych ; 9. AAA szukam pracy - personel branding ; 10. Foursquqre : pokaż mi, gdzie jesteś ; 11. 140 znaków do sukcesu ; 12. Nie jesteś w sieci - nie żyjesz? ; 13. Jak przetrwać w blogosferze ; 14. Kontakt prywatny, kontakt publiczny .
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 185-186.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej