150790
No cover
Book
In basket
Spis treści : 1.istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym miedzynarodowym otoczeniu firmy ; 3.Wspolczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów; 5. Marketing partnerski (relations marketing) na rynku miedzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na wspołczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku miedzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku miedzynarodowym ; 10. Etyka a marketing miedzynarodowym.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again