147882
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści : 1.istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym miedzynarodowym otoczeniu firmy ; 3.Wspolczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów; 5. Marketing partnerski (relations marketing) na rynku miedzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na wspołczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku miedzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku miedzynarodowym ; 10. Etyka a marketing miedzynarodowym.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej