150778
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic.)
Temat
Gatunek
Spis treści : 1. Czym jest i jak działa reklama? 2. Jak przygotować strategię reklamy? 3. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje? 4. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę? 5. Co i jak obiecać w reklamie? 6. JAk przygotować plan mediów? 7. Ile wydać na reklamę? 8. Reklama telewizyjna. 9. Reklama prasowa. 10. Reklama radiowa. 11. Reklama zewnętrzna. 12. Marketing bezpośredni. 13. Testowanie wstepne reklamy. 14. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 195-198.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej