150778
No cover
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic.)
Subject
Genre/Form
Spis treści : 1. Czym jest i jak działa reklama? 2. Jak przygotować strategię reklamy? 3. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje? 4. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę? 5. Co i jak obiecać w reklamie? 6. JAk przygotować plan mediów? 7. Ile wydać na reklamę? 8. Reklama telewizyjna. 9. Reklama prasowa. 10. Reklama radiowa. 11. Reklama zewnętrzna. 12. Marketing bezpośredni. 13. Testowanie wstepne reklamy. 14. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
Availability:
Czytelnia Główna
All copies are currently unavailable
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 195-198.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again