147819
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Społeczeństwo w trakcie zmiany jako środowisko życia współczesnej młodzieży; 2. Nowe media jako przedmiot refleksji teoretycznej i badań empirycznych - w poszukiwaniu nowego modelu badawczego; 3. Komunikowanie się twarzą w twarz a medialne sposoby komunikacji za pomocą nowych mediów i ich konsekwencje ; 4. Socjalizacja rówieśnicza i medialna, czyli o stylu życia współczesnej młodzieży ; 5. Założenia metodologiczne badań własnych ; 6. Czas wolny i aktywność społeczna młodzieży a nowe media ; 7. Nowe media a komunikowania się z rówieśnikiami; 8. Nowe media, komunikowanie się a emocje młodzieży ; 9. Funkcje i znaczenie nowych mediów w komunikowaniu się młodzieży licealnej z rówieśnikami ; 10. Nowe media w komunikacji nastolatków. Podsumowanie
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.344-360.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej