150841
Książka
W koszyku
Sponsoring : klucz nowoczesnego marketingu / Marek Datko. - Warszawa : "Placet", 2012. - 526 s. : il. ; 24 cm.
Spis treści: 1. Koncepcja marketingu sponsorskiego; 2. Cechy sponsoringu; 3. Strategia sponsorowania; 4. Przekaz sponsoringowy; 5. Metody badania działań sponsoringowych; 6. Sponsoring sportu; 7. Sponsoring kultury; 8. Inne obszary sponsorowania; 9. Zagrożenia i dylematy marketingu sponsorskiego.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [516]-524.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej