148044
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Komunikowanie w perspektywie dyscyplinarnej 2.Socjologiczna problematyka komunikowania masowego 3.Psychologiczno-społeczne uwarunkowania procesów komunikowania 4.Metody badania mediów 5.Wproewadzenie do ekonomiki mediów 6.Analiza procesów komunikowania 7.Lobbing, a inne procesy komunikowania 8.Komunikowanie marketingowe 9.Promocja w internecie 10.Rozwój rynku multimediów 11.Handel elektroniczny-wykorzystanie internetu do kom unikowania handlowego 12.Polityka medialna 13.Przyszłość mediów i komunikowania 14.Przyszłość handlu elektronicznego 15.Ponowoczesność i produkt medialny
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
inwentaryzacja
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej