147683
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu 2.Marketing a warunki działania 3.Podstawy decyzji marketingowych 4.Marketing w procesach konkurencji 5.Postępowanie nabywców na rynku 6.Wybór rynku docelowego 7.Plasowanie 8.badania marketingowe 9.Produkt 10.Dzialania związane z produktem 11.Opakowanie i marka produktu 12. Cena 13.kształtowanie i zmiany ceny 14.Dystrybucja towarów 15.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 16.Aktywizacja spredaży 17.Instrument aktywizacji sprzedaży 18.Marketing bezpośredni 19.Kierowanie działalnością marketingową 20.Marketing w wybranych obszarach działalności
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej