147642
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Reklama a teorie kultury 2.Telewizja a postmodernizm.Negocjacyjny charakter odb ioru tekstOw telewizyjnych 3.Muzyczne teledyski i telewizyjne reklamy jako teksty postmodernistyczne.Migotanie znaczeń w nowoczesnych t ekstach promocyjnych 4.Tradycyjna reklama telewizyjna a postmodernistyczny tekst promocyjny-podobienstwa,różnice,klasyfikacje 5.Młodzież jako odbiorca telewizyjnych reklam i muzycz nych teledysków 6.Młodość, młodzież, młodzieńczy bunt jako kategorie k ulturowe 7.Koatywna perswazja w tekstach promocyjnych do mlodzi eży 8. Budowanie przekazu perswazyjnego 9. Dyskursywma analiza zawartości tekstów wyrażonych w języku buntu 10. Kilka ciekawych tekstów perswazyjnych - i co z nich wynika
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej